Jamen, jeg kan allerede forudse resultatet. Ikke fordi jeg har insider-viden, snarere fordi slankeprodukterne skriger til himlen, at virkningen er non-signifikant.
Det værste er, at der er nogen som falder for tricket. Endda i så stort omfang, at firmaerne tjener KASSEN på den slags.
Er behovet for “die schnelle Lösung” så stor, at man falder for den retorik?
Eller er der virkelig ikke nogen som ikke kender til det gode gamle ordsprog: Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det også det. Eller på almindelig jysk: Det er løgn og latin alt sammen.
Kontanten havde her til aften Sworks (bedre kendt som: Herbalife) under luppen.
Alene sælgerens tale fik mig til at krumme tæer i et omfang, at de ikke er rettet ud endnu.
Der blev sagt noget i retning af, at man ikke ville sælge produktet til dem som var useriøse om det.
Jamen vor herre til hest. De mennesker som er seriøse omkring vægttab har slet ikke behov for jeres produkt.
Eller for den sags skyld hvilket som helst andet produkt fra slankeindustrien!
Det der er behov for er, at man starter med at tænke sig om og i samme ombæring tager højde omkring ens følelsesliv uanset kompleksiteten af det, samt at man udmønter disse to til handling. På jævnt dansk: Tænke, føle, handle